X

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci komfortu podczas przeglądania naszego serwisu oraz podniesienia jakości oferowanych treści. Używamy cookies również po to, aby dostosować np. treść pokazywanych Ci reklam do Twoich zainteresowań. Jeśli kontynuujesz przeglądanie naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, przyjmujemy, że wyrażasz zgodę na użycie tych plików. Jednak zawsze możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o użyciu plików cookies.

w koszyku: 0 wartość: 0,00 zł Zobacz koszyk
WYPRZEDAŻ do 80% - sprawdź aktualną ofertę
Moja przechowalnia | Moje zamówienia
Jesteś tutaj: 
Strona główna / Czas realizacji zamówień
Kontakt
tanieplytki.pl email sklep@tanieplytki.pl
tanieplytki.pl skype 044 736 39 31
tanieplytki.pl skype 044 736 39 32
Filtr produktów
Kategoria
Cena
od: do:
Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia to suma dni potrzebnych na skompletowanie zamówienia, przygotowanie wysyłki i czas dostawy.

Przy każdym produkcie w sklepie jest podany orientacyjny czas wysyłki towaru do klienta. Jest to czas, w którym jesteśmy w stanie przygotować towar, który jest na naszym magazynie i wysłać go do klienta. A w przypadku kiedy towar na magazynie się skończył jest podawany czas jaki jest nam potrzebny na sprowadzenie towaru od dostawcy, skompletowanie go i przygotowanie wysyłki.

Większość asortymentu znajdująca się w naszym sklepie znajduje się w magazynie w Opocznie i dzięki temu jesteśmy w stanie realizować zamówienia w możliwie najkrótszym terminie, nawet następnego dnia od momentu potwierdzenia zamówienia.

Oznaczenia wysyłki np: 3-7dni należy traktować szacunkowo. Jest tu zawarty minimalny czas w jakim zwykle wysyłamy do klientów towar na podstawie potwierdzonego zamówienia w przypadku towaru znajdującego się na magazynie. Oraz maksymalny czas w jakim uda nam się zorganizować wysyłkę w przypadku towaru, który musimy sprowadzić od swoich dostawców. Obsługa sklepu stara się realizować zamówienia w możliwie najkrótszym terminie, uwzględniając kolejność napływających zamówień.

W przypadku towarów "na zamówienie" znajdujących się w sklepie internetowym, termin dostawy jest ustalany indywidualnie z klientem drogą telefoniczną i mailową. W zależności od asortymentu może to potrwać od 5 do 21 dni. W szczególnych przypadkach - towar z importu może potrwać to dłużej.

Przy zamawianiu kilku produktów, system wylicza najdłuższy czas przypisany do produktów potrzebny na zrealizowanie zamówienia. Spowodowane jest to tym, że wszystkie zamówione produkty nadajemy w jednej przesyłce minimalizując tym samym koszty transportu. W wyjątkowych przypadkach, istnieje możliwość podzielenia zamówienia i wcześniejszej wysyłki części towaru. Prosimy wtedy o kontakt telefoniczny 044 736 39 31.

Transport do Państwa odbywa się za pomocą firmy Kurierskiej DB SCHENKER, gwarantuje to najwyższą jakość obsługi i bezpieczeństwo wysyłanych przesyłek. Czas w jakim kurier dostarcza do Państwa przesyłkę zwykle nie przekracza 24 godzin. Przy czym może się zdążyć, że przesyłka z przyczyn niezależnych może dotrzeć do Państwa w czasie dłuższym, jednak nie przekraczającym 48 godzin.